quarta-feira, 9 de fevereiro de 2011

Mercedes Benz




I'd like to do a song of a great social and poetical importIt goes like this Oh Lord, won't you buy me a Mercedes-Benz?

My friends all drive Porsches, I must make amendsWorked hard all my lifetime, no help from my friendsSo Lord, won't you buy me a Mercedes-Benz?


Oh Lord, won't you buy me a color TV? 'Dialing for Dollars' is trying to find meI wait for delivery each day until threeSo Lord, won't you buy me a color TV?

Oh Lord, won't you buy me a night on the town? I'm counting on you, Lord, please don't let me downProve that you love me and buy the next roundOh Lord, won't you buy me a night on the town?


EverybodyOh Lord, won't you buy me a Mercedes-Benz? My friends all drive Porsches, I must make amendsWorked hard all my lifetime, no help from my friendsSo Lord, won't you buy me a Mercedes-Benz?


That's it!



É isso aí!

Acabei de pensar, vou fundar o clube dos sem mercedes!!! O que vocês acham? Vocês vão participar?

Gargalhadas ecoam!





Eu, uma garrafa de vinho e...

A Janis Joplin

Beijos mil, da Wil! YEAAAAAA!
Hoje eu to em boa companhia...

Nenhum comentário:

Postar um comentário